2 maj 2013

Witam ponownie ;)

Znów zaniedbałam bloga za co bardzo przepraszam :(

Niestety ale nauka i daleki dojazd do szkoły spowodował ze nie mam na nic czasu.
Postaram sie prowadzić bloga systematycznie :)



Na wstepie zaczełam od małych zmian, wydaje mi sie ze teraz jest tu bardziej przejrzyście.
Teraz zauważyłam ze bylo tu ponad 16 tys wejsc ;o
To chyba niemożliwe ?
Ale dziekuje ;*

Zapraszam do komentowania, obserwowania ;*


W komentarzach proponujcie o czym pisac bo szczeże mówiąc jakoś straciłam wene :((
CO JEST STRASZNE !

Hmmm... co jeszcze ? 

macie pytania propozycje itd piszcie :)
odpisuje na wszystkie wiadomosci 

Ktos prosił by dodac moje foty :)
Macie tu takie kamerkowe
Pozdrawiam i zapraszam !






ps. wszystkie prawa zastrzeżone 

5 komentarzy:

Yukarichan pisze...

Dziękuje za miły komentarz na blogu :)

Myślę, że bez wątpienia możesz kontynuować dodawanie tylko zdjęć, nie ma co się rozpisywać skoro jest to blog zdjęciowy ;) Pozdrawiam :)

http://yukarinosekai.blogspot.com/

golden pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

ładniutka jesteś ;D

Patinka pisze...

nieprawda, ale dzieluje :)

Unknown pisze...

Fajny Blog ciekawie opisane co i jak bardzo pomocne i te zdjecia ^^